onsdag den 18. juli 2012

Prøver igen

Efter lang tids pause, vil jeg nu prøve lidt igen. Jeg har i lang tid, haft besøg af mr. fibro og mr. depri, men nu tror jeg de er taget af sted for en tid igen.

Jeg har i mellemtiden fået Alexanders tæppe færdigt,som jeg ved han er meget glad for.







Jeg har også haft fødselsdag og fået en masse fine gaver. En af dem var fra Gitte, kan ikke helt forstå hvordan den er kommet, for hun er på ferie. Gæt hvilken en som er fra hende.



Jeg er jo som sagt ikke god til det med billeder, men har forsøgt mig alligevel, håber det lykkedes så nogenlunde.

2 kommentarer:

  1. Det er bare blevet så flot dit tæppe til Alexander, det kan jeg godt forstå han er glad for.
    Forsinket tillykke med fødselsdagen, fine gaver du har fået og dækkeservietterne fra Gitte er skønne.

    SvarSlet
  2. Du er sluppet godt fra det tæppe. Jeg har jo fulgt med på sidelinjen. Sikke et arbejde at sy så godt som det hele i hånden.

    SvarSlet