mandag den 4. marts 2013

Mug Rug

Jeg er med i en lille leg, hvor man skal sy 4 Mug Rug,
og sende til en en man får et navn på.
Jeg har aldrig prøvet at deltage i noget sådan før.
I dag har jeg så sendt til den første, jeg har fået navn og adresse på.
Det bliver spændende at se om vedkommene syntes om hvad jeg har sendt.



I weekenden havde vi den glæde, at passe mine to børnebørn.
Vi hyggede os med at male og pynte lidt påskeæg.




I øjeblikket  har jeg ikke noget håndarbejde, at vise frem.
Mit musetæppe er blevet samlet og nu kan jeg begynde at quilte på det.
Ved ikke helt hvad endnu.
Der mangler 3 broderier til mit eventyrtæppe.
Ind imellem strikker jeg en smule.
Det bliver ikke til så meget i tiden, har desværre besøg af mr. fibro.

2 kommentarer:

  1. Uha altså ham Fibro!!! At han dog ikke snart fatter, at han ikke er velkommen.
    Søde børnebørn du har, hvor ser de koncentreret ud.
    Håber du snart får ham Fibro sendt af h.... til og snart kommer på højkant igen
    kh hanne

    SvarSlet
  2. Send straks ham mr fribo hjem, han gør ingen gavn.

    Så koncentreret de kære børn er.

    SvarSlet